Hej! Kul att du hittade hit! Jag är en 21-årig tjej som skriver om min vardag i mitt hus, tillsammans med min sambo. I min blogg hittar ni: Min vardag i text och bilder, Matlagning (recept), Trädgård, Inredning, Shopping, Kläder och skor, Inspiration, Tips Och mycket mera! Varmt välkomna!

Söndag 24/1-10.

Hej alla!(:
Just nu är jag på strålande humör!:D Trots att det ser ut som att en bomb har slagit ner i vårat hus! Åh, hoppas jag hinner med "allt" imorgon! För nu är det vila en stund som gäller, och sen blir det läsning=) <3 Jag återkommer till mitt glada humör efter jag skrivit om dagen(;
Efter morgoninlägget jag skrev imorse, blev det till att fixa hos alla djuren. Kajsas (ödla/grön leguan) mat var slut, så bara att ställa sig och göra ny! Bäddade sängarna och satte igång en tvättmaskin. Sen var det gymmet och träning som stod på schemat för dagen, så bara att fixa lite snabb mat innan vi begav oss in mot staden. Fick bli 2 fiber/fullkornsmackor med leverpastej och lite majonnäs på. Plus ett glas oboy (kalcium). Väl i stan mötte jag upp Carro så började vi promenera ner mot gymmet(: Åkte hemifrån två, och var hemma igen ca halv sex! Men då hann vi handla lite snabbt också;p Väl hemma igen blev det till att duscha av sig och sedan time för middag. Var meningen att jag skulle prova att endast äta en advokado till middag idag(a). För har läst att dem innehåller fett som gör en mätt, också hjälper advokadon till att förbränna fett! .. Men det smakade så himla äckligt(!) blä, så palla endast en halv! Haha. Och då jag inte hade planerat någon annan mat fick det bli en tallrik fil med en skivad banan i ist;p Bra middag lixom! Hehe. Men återgår till det vanliga imorgon igen, så då får ni recept också. Inte så lätt att skriva recept på en advokado ju(; Haha. Jaja, nu har jag precis hängt upp den nytvättade tvätten igen och ska strax lägga mig och läsa som sagt(:


Som sagt är jag också väldigt glad just nu(; Och det är för att "allt" går så bra just nu!=) Har kommit igång med kosten jättebra sen nyår, och träningen har blivit riktigt rolig, nu när vi börjar få in rutiner och resultat börjar smyga sig på(; Vi har nämligen satt upp ett mål, och jag tänker på det verkligen dag som natt (sen nyår(; ), så det är bara kul ju mer man lägger manken till vad det gäller träning och kost!
Just nu försöker vi att träna varannan dag(!), och sedan ska jag smått börja öka till daglig träning(!). Jag försöker att alltid äta nyttigt nu, och har lagt om mina matvanor helt! Vi ska fan lyckas med att få hetaste kroppen till beatch 2010(!) Och i maj börjar vi förbereda oss för stranden genom att börja sola solarium! Man vill ju lixom inte vara likblek på stranden sen;p Och om vi lyckas med att kämpa oss till drömkroppen (vilket vi ska) ska vi ge oss själva en belöning genom att med het brun kropp- pierca naveln!!! Det finns ju fan inget läckrare!xD <3 Och om det inte gör så ont som vi trott, kanske vi passar på att köra en sexig i tungan också!!;D Grr!
Fan vad jag längtar!xD Och fan vad jag ska kämpa för detta alltså!xD

Jag till sommarn(; Haha:


Tungpiercing.


Navelpiercing.


En vältränad och brun kropp.

Wish me luck!(;


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha jag sa ju att avokado va äckligt!!;P de smakar som krukväxter! Nyttigt kanske men de finns fler saker som är nyttiga :P haha puss<3

2010-01-25 @ 10:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Bloggparaden Personligt bloggar Bloggportal länksamling Personligt Svenska Bloggar