Hej! Kul att du hittade hit! Jag är en 21-årig tjej som skriver om min vardag i mitt hus, tillsammans med min sambo. I min blogg hittar ni: Min vardag i text och bilder, Matlagning (recept), Trädgård, Inredning, Shopping, Kläder och skor, Inspiration, Tips Och mycket mera! Varmt välkomna!

Onsdag 3/2-10.


Oldie. Matfestivalen, sakna! På kortet; Marie, Carro, Sofia, Jeff, someone, moi och Emelie<3! 

Hej!(:
Kör en snabb dagens nu innan det blir sängen. Pallra mig upp 8 imorse. På med träningskläderna och gick ut och gick min morgonpromenad(: Snöstorm! Men det fick gå ändå, haha.

Stressigt som fan nu innan min födelsedag på lördag! Så Carro, är det okej om vi börjar köra på med träningen som vanligt igen på måndag?
Förresten, tonår börjar då! Skulle vi börja gå på det? SNÄLLA! Blir lixom tradition att på måndagar får vi träffas och hitta på något kul för en gång skull då- och inte bara träna/jobba/slita jämt!;p Hehe. Fast vi kan ju träna innan det om du vill/hinner(a) haha. Också kör vi ett kul avslut på dagen lixom, efter att vi varit jätte duktiga!:) Det är iaf mellan 19.00-21.00 varje måndag! Och vi brukar ju faktiskt träna myycket senare än det annars! Så snälla, lämna en kommentar i detta inlägg om de!(:

Efter att jag kommit in genom dörren igen, blev det att på dirren ställa sig och skära frukter till smoothien, steka ägg och koka te´. Ränsade en stund på datan och sedan blev det djuren. Satte igång en tvättmaskin och klädde på mig/fixade mig lite. Sen blev det till att ställa sig och laga middag!


(Bilden är dock framgooglad, för glömde ta kort!).

Idag gjorde jag någon slags kött-gryta ala´ Zandra^^ Stekte små köttbitar + skivade champinjoner, och när det var klart hällde jag över gräddsåsen dit så det fick ligga ihop och puttra en stund. Kryddade med salt och peppar, kokade potatis till och la upp paprika + brocooli till grönsaker(:

Helt okej middag(: Ränsade ännu lite på datan och sen blev det till att ta tag i disken för dagen! Kvällsmat, hänga upp tvätten, lite fix i huset och nu blogga innan sängen. Hoppas på att hinna läsa en stund, tänkte släcka elva.. Jao, det var väl min dag.. Imorgon blir det nog att börja förbereda lite till kalaset.. Hörs då!=) Puss och god natt!<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!

Problemet är att jag ska vara hos en famlij i församlingen på måndag. men vet inte tider än så kan inte riktigt säga ja eller nej. Det berors lite på när dom kan liksom. jag styr inte över det.

men vi kan träna efter måndag! det r lugnt. har grymt mkt att göra nu så :/ knappt en ledig stund någonstans.. men jag hör av mig om måndag så fort jag vet!

2010-02-04 @ 11:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Bloggparaden Personligt bloggar Bloggportal länksamling Personligt Svenska Bloggar