Hej! Kul att du hittade hit! Jag är en 21-årig tjej som skriver om min vardag i mitt hus, tillsammans med min sambo. I min blogg hittar ni: Min vardag i text och bilder, Matlagning (recept), Trädgård, Inredning, Shopping, Kläder och skor, Inspiration, Tips Och mycket mera! Varmt välkomna!

Onsdag 21/4-10.

Hej lovers<3
Åh, måste egentligen sova nu! Så får ursäkta för ett tråkigt inlägg! Får blogga mer o göra lite roligare inlägg imorgon! Jaja. Idag då. Först "skolan" då som alltid. Vi lyssnade typ bara på "Perå" och gjorde några små uppgifter, skönt! Sedan fick vi hemstudier efter lunch!xD Skönt, skönt, skönt, skönt, haha. Som tur var kunde älskling hämta mig, så åkte vi hem o jag snodde lite pizza av honom till middag(a). Tog de lungt en stund vid datan o fixade, o sedan satte jag mig med läxan från "Perå". Lite fika, fix på datan samtidigt, o sedan begav jag mig ut o sprang, skönt!:D Sprang på som bare den och var ute i nästan en timma(: Hem o dricka massa vatten o sedan ta en underbar dusch^^ Så nu känner jag mig jätte fräsch och trött i benen, så ska bli skönt att lägga sig^^ Vi hörs imorgon igen!(: Då lovar jag roligare inlägg(; Puss o god natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Bloggparaden Personligt bloggar Bloggportal länksamling Personligt Svenska Bloggar