Hej! Kul att du hittade hit! Jag är en 21-årig tjej som skriver om min vardag i mitt hus, tillsammans med min sambo. I min blogg hittar ni: Min vardag i text och bilder, Matlagning (recept), Trädgård, Inredning, Shopping, Kläder och skor, Inspiration, Tips Och mycket mera! Varmt välkomna!

Saffranssnurror (Bakning) (Tisdag 22/12-09).

Hej!(: Här kommer inlägget om vad jag bakade igår (tisdag)!(; Nämligen- Saffranssnurror!(: Tänkte ju som sagt först baka dem tradionella lussekatterna, men när jag läste denna texten (se 1:a bilden), ändrade jag mig;p Hihi.


Som sagt ändrade jag mig från lussekatter/lussebullar till saffranssnurror när jag läste denna texten, som står under bilden till saffranssnurrorna i receptboken^^


Saffranssnurrorna i kokboken. Visste ser dem goda ut?^^

Och för er som blev lika läskade som jag, här kommer receptet(: :



God luck!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Bloggparaden Personligt bloggar Bloggportal länksamling Personligt Svenska Bloggar