Hej! Kul att du hittade hit! Jag är en 21-årig tjej som skriver om min vardag i mitt hus, tillsammans med min sambo. I min blogg hittar ni: Min vardag i text och bilder, Matlagning (recept), Trädgård, Inredning, Shopping, Kläder och skor, Inspiration, Tips Och mycket mera! Varmt välkomna!

Onsdag 30/12-09.

Gosh, får bli ett snabbt inlägg nu! Skulle ju ligga i sängen tio och läsa!!xC Jaja.. Har egentligen två recept till er idag.. Men dem får ni imorgon ist, för nu måste jag verkligen dra mig mot sängen!.. Hur som helst så pallra jag mig upp vid elva idag.. Låg i sängen och drog mig och tänkte massa på nyårs-afton;p Hehe. Men nu är den ju äntligen planerad iaf (se inlägget nedan), så nu kan jag släppa den från tankarna!.. Gick upp, åt frukost, fixade hos djuren, fixade mig själv och satte mig ner för att planera inför middagen. Bestämde middag både för idag och imorgon (nyårsafton), skönt!(: Sedan även en god kvällsmat inför kvällen som vi åt nyss^^ Vad- får ni se snart(; Tihi. Åkte in till stan och handlade upp. Hemma halv fem och började med middagen. Vi gjorde lasagne:9 Tror nog alla har recept på lasagne, haha, men det kommer ändå att dyka upp här på bloggen imorgon som sagt(; Tog en timma att laga, sedan skulle den ätas, och lite vila innan det blev till att ta disken.. Direkt efter disken gick jag upp och ränsade djurens burar- skönt! Och sen blev det till att börja med kvällsmaten- eftersom den skulle vara inne i  ugnen nästan en timma oxå (45min). Vi gjorde iaf kladdkaka med vispad grädde till^^ Mums:9 ^^ Så nu är jag mätt och belåten och ska skynda mig mot sängen som sagt (klockan är 00.15 nu), sedan kommer jag säkert läsa en timma, och har inte lagt mig än.. Suck. Jaja. Bättre lycka nästa gång, haha. Puss på er alla där ute<3 


Kladdkaka med vispad grädde^^ :9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Bloggparaden Personligt bloggar Bloggportal länksamling Personligt Svenska Bloggar