Hej! Kul att du hittade hit! Jag är en 21-årig tjej som skriver om min vardag i mitt hus, tillsammans med min sambo. I min blogg hittar ni: Min vardag i text och bilder, Matlagning (recept), Trädgård, Inredning, Shopping, Kläder och skor, Inspiration, Tips Och mycket mera! Varmt välkomna!

Måndag 7/12-09.

Hej!
Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte har bloggat! Men har inte varit hemma sen i onsdags (då jag skrev sist), så jag skyller lite på det(a). Men egentligen ska jag lära mig att blogga borta oxå;p Hehe. Jaja.
Just nu är klockan mycket, så uppdaterar allt som jag varit med om imorgon!
Idag var det back to reality så att säga, så har väl inte hänt så mycket! Ny vecka, nya tag!
Sov ut länge (10.30), välbehövligt. Åt frukost, fixade med lite recept. Gav alla djuren mat och fixade hos dem, och sen blev det storrengöring i duschen, underbart! Åt middag.. Har en massa sår i munnen, så kan typ inte äta!xC Så idag fick det bli en smoothie till middag! En såndär matersättning ni vet?



Inget jag kommer att äta i fortsättningen, men det var bara för att man slipper tugga den ( =smärta! ). Kolla tv-bilagan, städa djurens burar. Kikade på 2 avsnitt av julkalendern (då jag kommit efter dem dagarna jag har varit borta) (webb-tv), imorgon blir det ännu 2 avsnitt. Sedan var det även halv åtta hos mig och ullared som fick underhålla ikväll(:



Sen började jag lite smått med städningen för dagen i köket och ränsade kattbaljan. Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova iaf! Hörs imorgon då(: Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Bloggparaden Personligt bloggar Bloggportal länksamling Personligt Svenska Bloggar