Hej! Kul att du hittade hit! Jag är en 21-årig tjej som skriver om min vardag i mitt hus, tillsammans med min sambo. I min blogg hittar ni: Min vardag i text och bilder, Matlagning (recept), Trädgård, Inredning, Shopping, Kläder och skor, Inspiration, Tips Och mycket mera! Varmt välkomna!

Tisdag 19/1-10.


Kort från 15/11-08, fest hos Jenny & Tobbe(:

Hej på er!(:
Nu har jag precis kommit hem från gymmet(; Eller ja, kom hem vid ca 23, men har duschat av mig + ätit lite kvällsmat, skönt! Blev ganska länge på gymmet idag, men det är absolut inget negativt!^^ Slänger in ett snabbt träningsinlägg efter dagens(;

Har varit otroligt seg idag känns det som. Låg och drog mig till halv elva, åt frukost (cornflakes och päron-yoghurt med jordgubbar i + en kopp te´). Bloggade, fixade lite med bloggen, fixade hos djuren, klädde på mig och fräschade till mig. Till middag köpte älsklingen hem smörgåstårta från Mössebergsbagaren, mums! Men dock inte så bra(a). Åt säkert för 4 personer, minst!:o Not good! Satte mig och skrev en arbetsansökan till och skickade in. Diskade för dagen och så var det dags att byta om till gymmet. Men först mat!;p Då jag hade väldigt bråttom, och vi skulle gymma på dirren, kokade jag mig lite fiber havregryns gröt + ett glas vatten till det. I stan strax innan åtta o mötte upp Carro älsklingen(: <3 Nu ska jag skriva träningsinlägget, men sedan måste jag rusa i säng!:o Så God natt allihopa!(: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Bloggparaden Personligt bloggar Bloggportal länksamling Personligt Svenska Bloggar