Hej! Kul att du hittade hit! Jag är en 21-årig tjej som skriver om min vardag i mitt hus, tillsammans med min sambo. I min blogg hittar ni: Min vardag i text och bilder, Matlagning (recept), Trädgård, Inredning, Shopping, Kläder och skor, Inspiration, Tips Och mycket mera! Varmt välkomna!

Söndag 31/1-10.


Oldie.

Hej på er!(:
Blir inget långt inlägg nu, för min data dör hela tiden!:s Snälla, säg att det inte är virus, eller att hårddisken har pajjat.. x'S (Började för någon minut sedan, hoppas den mår bättre imorgon!).

Stress, stress, stress för övrigt! Måste ränsa på datan, men de går inte för jag måste städa upp här, men de går inte för jag måste diska, men de går inte för jag måste duscha.. Ja, så håller det på hela tiden! Så som ni säkert förstår prioriterar jag ju just nu inte bloggen i första hand tyvär.. Men måste bara få skriva av mig på kvällen iaf(a). Kokade korv till middag idag.. De enda möjliga för att älsklingen skulle hinna äta middag innan sin träning! Gjorde ju inte saken sämmre heller att det både går snabbt som attan att laga, och det inte blir såå mycket disk efter(; Såg på ett tv-program idag- Om 15-åringar som redan är 2 barns mammor osv. Dem är dock inte redo för det, och tycker barnen bara är jobbiga, några struntade i dem, och någon hade till och med tanken på att adoptera bort sin hopplöst skrikande unge osv. Så var det en nanny som skulle hjälpa dem typ.. Programmet var inte som jag hade tänkt mig, så kommer nog tyvär inte se på det något mer;p Hehe. Nej, nu måste jag tyvär rusa mot sängen, får helt enkelt höras mer imorgon! God natt sötisar!<3 :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Bloggparaden Personligt bloggar Bloggportal länksamling Personligt Svenska Bloggar