Hej! Kul att du hittade hit! Jag är en 21-årig tjej som skriver om min vardag i mitt hus, tillsammans med min sambo. I min blogg hittar ni: Min vardag i text och bilder, Matlagning (recept), Trädgård, Inredning, Shopping, Kläder och skor, Inspiration, Tips Och mycket mera! Varmt välkomna!

Shopping i Jönköping + Övernattning i stan (Lördag 2/1-10).

Hej på er!(:
Idag åkte jag, älsklingen och min familj till Jönköping för lite shopping!:D <3 Hittade faktiskt rätt mycket!:D Men vaad får ni se imorgon då jag plockat upp allt och tagit kort!(;
Blev middag på IKEA, och efter en hel dag med mysig shopping åkte vi hem till min familj och fikade:9 Sen blev vi kvar en stund efteråt också, för mamma & älsklingen ville spela tv-spel:p Själv roade jag mig med annat!^^


Älsklingen och mamma spelar Wii:p


Själv kröp jag upp i soffan med lillasysters nya tidning^^


Nalle Puh :p Som för övrigt lästes ut hur fort som helst, haha.

Sen åkte jag & älsklingen hem vid nio, för att titta på en film tillsammans.. Men självklart hade våran panna dött(!) Gah!xC Å vi hade ingen pellets kvar, och det var svin-kallt i huset, så det var ju bara att ringa mamma igen och säga att hon fick komma och hämta mig.. Älsklingen skulle ju ändå inte vara hemma dagen efter, för han skulle till Ullricehamn med några killkompisar och åka slalom, så han märker ju inte av kylan ändå!

Så blev hur som helst till att sova i stan inatt.. Och dem har ju inget bredband, suck, så har inte kunnat uppdatera bloggen osv förens nu när jag precis kommit hem! .. Åt kvällsmat, ummgicks, myste och sedan blev det sängen vid halv två för läsning i min nya bok (1:a twilight boken ni vet..).

Hoppas ni också hade en bra lördag allihopa!(: Kramar Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Bloggparaden Personligt bloggar Bloggportal länksamling Personligt Svenska Bloggar