Hej! Kul att du hittade hit! Jag är en 21-årig tjej som skriver om min vardag i mitt hus, tillsammans med min sambo. I min blogg hittar ni: Min vardag i text och bilder, Matlagning (recept), Trädgård, Inredning, Shopping, Kläder och skor, Inspiration, Tips Och mycket mera! Varmt välkomna!

Shopping i Skövde (Onsdag 6/1-10).

Här kommer shoppingen från igår(:

Gosh, är såå trött på mitt hår just nu! Men det ska det bli ändring på!(; Förrutom hårfärg fick detta följa med mig hem:


Det "nya" shampoo & balsamet som endast sålts på frisör-salong innan, och ska vara jätte bra enligt många som provat det! Fullproppat med vitaminer till håret och gör det super-mjukt och glansigt! Jag köpte "reparerande", och om det är bra kommer jag defenetivt även köpa "volym" nästa månad (som ska ge håret en dröm-volym & göra det tunnaste håret fylligt!(: ) 90kr/flaska Maxi


Hårinpackning för torrt och skadat hår!(: GLISS är verkligen ett bra budget-alternativ också!(: 50kr Maxi


Bodylotion till håret! Varför är det bara kroppen som ska smörjas in med bodylotion efter bad, håret behöver det också!(: 47kr Maxi


Glans-spray, som du efter att du fixat håret, sprayar på torrt hår för jätte glansigt och fint hår!(: 50kr Maxi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Bloggparaden Personligt bloggar Bloggportal länksamling Personligt Svenska Bloggar