Hej! Kul att du hittade hit! Jag är en 21-årig tjej som skriver om min vardag i mitt hus, tillsammans med min sambo. I min blogg hittar ni: Min vardag i text och bilder, Matlagning (recept), Trädgård, Inredning, Shopping, Kläder och skor, Inspiration, Tips Och mycket mera! Varmt välkomna!

Del 2 (Lördag 30/1-10).

Hej igen!(:
Nu har jag precis ätit kvällsmat ( fil med en skivad banan i, ett glas vatten + lite vindruvor ) Mumsigt! Ska strax dra mig mot sängen, men först tänkte jag uppdatera vad som hänt sedan sist vi hördes under dagen(; Hehe. Idag var det älsklingen som lagade middag, för han var för hungrig för att vänta, hehe. Så medans han kokade potatis passade jag på att gå ut och röra mig en snabbis på 20min;p Och satan vad kallt det är! Usch! Åt ju som sagt potatismos och falukorv till middag(:
Naaw älsklingen är så söt, han jobbade på som fasen idag, och kom hem lite nere för att allt hade gått fel, så nu var han tvungen att jobba imorn iaf! Jag bara, jaha? Då sa han att han hade tänkt att bjuda mig på en resa till Ullared imorgon egentligen!:o :D När jag glatt förvånad frågade varför, svarade han- för att jag tycker om dig och ville göra dig glad! Aaaw^^ <3 Det gjorde min dag kan jag ju säga!(: Och visst är det kanske tråkigt att det inte blev någon Ullared imorn.. Men då har jag ju något att se fram emot nästa vecka ist(; Wii, tihi. Inte nog med de fyller jag ju år på lördag med.. Blä på det!;p Har ingen som helst lust att dra hit hela tjocka släckten när de ser ut som de gör just nu. Och inte har jag orken att städa pga feber m.m. Ne usch!:( Jaja.
Har även ränsat endel på datan.. Men märks ingen skillnad xC Har too mutch! Suck.. Film till kvällen blev förresten:



Som gick på 5:an idag(: Helt okej film!=) Älsklingen var hemma ungefär halva filmen, så fick lite sällskap ändå till chipsen å så^^ Men nu är han på kill-kväll som sagt, och jag hade tänkt att lägga mig i hans säng och lääsa^^ Så vi hörs imorgon igen!(; Puss och God natt!<3 

Kommentarer
Postat av: fian

Hej, fin blogg :D kolla gärna in på min blogg och lämna en kommentar kanske :)

/fian♥

2010-01-30 @ 22:49:13
URL: http://ssofijaah.blogg.se/
Postat av: bella

Hej, vilken underbart söt blogg. Zandra med Z? Jag känner en tjej som stavar så faktiskt. Det är finare en med S tycker jag faktiskt.Jag tänte bara önsaka dig en bra vecka.

2010-01-31 @ 20:23:52
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Bloggparaden Personligt bloggar Bloggportal länksamling Personligt Svenska Bloggar