Hej! Kul att du hittade hit! Jag är en 21-årig tjej som skriver om min vardag i mitt hus, tillsammans med min sambo. I min blogg hittar ni: Min vardag i text och bilder, Matlagning (recept), Trädgård, Inredning, Shopping, Kläder och skor, Inspiration, Tips Och mycket mera! Varmt välkomna!

Tisdag 2/2-10.

Hej!(:
Sorry för att jag inte bloggade igår, men jag var inte hemma!;p Sjukt shoppingsugen, så messa mami och frågade om hon inte hade lust att åka ut med mig efter jobbet(a). (Hon slutar 12, alla andra människor slutar mkt senare, och då hinner ju typ alla affärer stänga;p hehe). Efter lite övertalande, gick hon faktiskt med på att åka till Skara!xD Och hittade rätt mycket, så jag är glad!^^ Hur som helst hämta hon upp mig oxå åkte vi till donken där först!(: Jag hade precis ätit frukost, så för mig fick de räcka med en happy meal!^^ 

 
Var Scooby-Doo tema denhär veckan;p ^^

Sen åkte vi till de 2 stora second hand-butikerna som ligger där, och detta fick följa med mig hem;


En söt stor väska(: 10kr.


Vit kruka med massa röda hjärtan(: 5kr.


En söt blå kruka med utstickande bin(: 5kr.

Och sedan hittade jag en massa filmer!!:D VHS.. Men vad gör det när dem bara kostar anntingen 4st för 10kr(!),eller 5kr st?!;D Mycket Disney-filmer, men de är ju klassiker som man aldrig tröttnar på(!), andra töntiga men bra filmer, julkalendrar osv!:D Jag köpte för exakt 150kr, och det får man ju knappt en ny film för nu för tiden!:o Kap!=) Så nu blir det massa film-kvällar och mys framöver!^^ <3


2 hela jul-kalendrar(: Åh, vill se alla!^^ Men bara dessa 2 som fanns. Julkalender-avsnitt marathon nästa!;)


Disney-filmer är som sagt eviga klassiker(:


Åh, dessa har jag velat ha läänge!^^


Vill ha hela denhär serien.. Men finns ju huur många filmer som helst, så de hade blivit aldeles för dyrt att köpa alla (fanns dock) :( Men så fick nöja mig med dessa 3^^


Åh, gamla ungdoms-klassiker^^ Och en My little ponny film^^


Köpte lite filmer till älsklingen också^^ Poke´mon är ju klassiker på sitt sätt också;p Haha. Oxå fick han en Hitta Nemo serietidning^^ Även endel Disney filmer (så som Tarzan, Herkules osv) köpte jag för hanns skull(; Inget jag gillar direkt, hehe.

Ne så nu har vi som sagt lite filmer att se på framöver(: Hade ju fler osedda innan också så att;p Ne så jag är nöjd!^^ (: Hörs lite senare om denhär dagen (onsdag) (: Puss:*  


Kommentarer
Postat av: Simona

Saknar mysteriet på greveholm! Så himla bra, eller den var det när man var "Liten" iaf :)

2010-02-26 @ 19:40:45
URL: http://noonenomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Bloggparaden Personligt bloggar Bloggportal länksamling Personligt Svenska Bloggar