Hej! Kul att du hittade hit! Jag är en 21-årig tjej som skriver om min vardag i mitt hus, tillsammans med min sambo. I min blogg hittar ni: Min vardag i text och bilder, Matlagning (recept), Trädgård, Inredning, Shopping, Kläder och skor, Inspiration, Tips Och mycket mera! Varmt välkomna!

Söndag 27/12-09.

Hej bloggen!(:
Blir ett snabbt inlägg om dagen nu innan jag lägger mig och läser!<3 Jag ska komma i säng i tid idag! Och förhoppningsvis även komma upp tidigare imorgon då!(;

Idag kom jag hur som helst upp vid tio typ. Valde kläder, fixade mig och gick ner för att äta frukost. Kikade i tv-bilagan, fixade hos djuren, bäddade dubbelsängen och satte igång en tvättmaskin. Sen blev det till att bestämma mat för dagen, och laga middag. Vad, får ni recept på i nästa inlägg;D När vi ätit upp gick en film på tv:n som jag ville se på. Så kollade på den(: :



Var sådär:p Handlade om en 10-årig tjej som förlorat sin mamma.. Efter filmen pallrade jag mig ut och gick. Blev dock inte så länge för mådde/mår inte så bra xC Tog kort på alla mina julklappar- så laddar dem imorn så ni får se;D Åt kvällsmat, diskade för dagen, och nu har jag precis hängt upp tvätten på tork. Ska väl försöka att hinna med att ladda recept och dagens outfit också innan jag drar mig mot sängen. Hoppas ni också har haft en bra söndag så hörs vi imorgon igen?(: :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Bloggparaden Personligt bloggar Bloggportal länksamling Personligt Svenska Bloggar